tirsdag 12. januar 2010

Uten batteri til kamera:

Vi fikk nytt brukt kamera til jul. Kameraet trengte litt reparasjon. Det var linsen som ikke ville samarbeide. Kamera ble reparert. Men da var batteriet søkk borte. Gubben og jeg prøvde gjensidig å overbevise hverandre om at vi var uskyldige og verken hadde rotet det bort eller tatt det ut av kameraet. Men det hadde derimot reperatøren dvs. tatt det ut av kameraet og ikke satt det inn igjen.... I mellomtiden har det blitt produsert litt
Prinsessekroner som skal pyntes med perler.


Pannebånd til gutter strikket i Heilo som jeg fany da jeg ryddet litt i garnlageret.
Pulsvanter til herrer som går i kassen til neste julemesse.
I tillegg har jeg strikket et par sokker og en ullbukse til en 2åring. Det var bestillinger som forsvant ut av huset, da batteriet til kamera fremdeles var hos reparatøren.
Holder på med flere par tovede votter som også er bestilling.
Håper det ikke blir like lenge mellom blogginnleggene.....








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)