mandag 22. mars 2010

Forsiktig start på wollmeise tunika

Snøen smelter så det synes nesten fra time til time, og det liker jegKarse koppene til barna kan høstes
Og her et lite glimt av vårstemmning ute


Her er en forsiktig start på en Wollmeise tunika . Jeg digger fargene og håper resultatet blir bra.
Bunnfargen er Old Blue Jeans. Ellers bruker jeg også fucshia,taube, tutu og aquaruis

Holder egentlig på med å strikke dette settet fra du store alpakka. En kollega måtte kaste inn håndkleet og overlot prosjektet til meg. Så tunikaen er egentlig pause-strikk :-)





2 kommentarer:

  1. Både tunikaen og kåpa var aldeles nydelig

    SvarSlett
  2. Her har du visst to flotte prosjekt på ein gong, dette må nok bli bra!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)