søndag 30. mai 2010

Alpakka-kåpe

Er endelig ferdig med en barnekåpe i alpakka. Det er en bestilling. Jeg kjenner jeg ikke har den samme strikke -lysten når jeg ikke velger garn, mønster og farge selv.
Kåpen ble lekker og jeg er fornøyd. Håper de som skal ha den også er det. Har stikket den på rundpinne, så i sårkanten hvor jeg klippet opp har jeg sydd på et bånd. Ble mye penere da. Garn og mønster kommer fra Du store alpakka


Da har jeg selvsagt startet på neste prosjekt som er en wollmeise genser til trinemamma. Fargene kommer ikke så godt fram. Men det ene nøste er fuchsia.

Det er sommer og sol i Oslo. Jeg skal kose meg ute med både litt jobb og strikke tøy.

Nyte at det blomstrer i bedet mitt skal jeg også gjøre. Ha en kreativ uke





8 kommentarer:

  1. Nydeleg kåpe! Kjenner igjen det med iveren til å strikka når ein ikkje har full fridom. Vert dei ikkje fornøyde så kan dei skamma seg.

    SvarSlett
  2. Det var en nydelig kåpe!Enig med deg at det er ikke så stas å lage ting på bestilling som å lage det du selv har lyst til.

    SvarSlett
  3. Kjempefin kåpe i nydelige farger! Så flink du er som strikker på bestilling i det hele tatt! Jeg må ha motivasjon og inspirasjon for å få til noe, så skjønner godt litt dalende motivasjon! :)

    SvarSlett
  4. Hei :-)
    Ta gjerne en titt i nettbutikken min for barn om du vil :-)

    www.barneboden.no

    :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)