søndag 16. mai 2010

KJOLEN

Her er resultatet av drøy 400 g WollmeiseKjolen er nesten ferdig. Det mangler bare å feste tråder på heklekanten under armen, som noe sikkert ser på neste bilde
Er jeg fornøyd eller......
Det er storesøster som er fotograf
Er superfornøyd med kjolen, både farge og mønsterIdeen til mønsteret har jeg hentet fra en oppskrift på garnstudio.
Fargene er Ballerina som hovedfarge, og Lila Ludmilla som kontrast

Meningen var å ta bilder under et blomstrene kirsebærtre i strålende solskinn, men her i Oslo så bøtter det ned. Så da ble det slik
Ha en kreativ helg




5 kommentarer:

  1. Den blei kjempefin, flott med to farger.
    Ha en koselig søndag og 17.mai :)

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin!!! Og nå skjønner jeg at det er denne modellen jeg har sett til utstilling på den lokale strikkebutikken! Har du link til mønsteret tilfeldigvis? Ser ut som en deilig sommerkjole/tunika!!!! Og veldig kledelig!
    Takk for kommentaren på bingo bildene mine forresten! Er nok ikke heeelt inntakt dette spillet heller, men jeg falt sånn for utseende at jeg måtte ha det for det=P

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)