tirsdag 6. juli 2010

Calorimetry

En nydelig rose fra hagen.Vasen har jeg tatt fra glasslageret på jobb. Den har vært brukt til å ha kjemikalier i. Har en slepet flaskehals, noe som jeg synes gjør den pen. Liker formen og enkelheten.
Enda et par tovede votter har fått mansjett. Samme som før er vottene strikket i pt2 og mansjetten i en rest wollmeise. De ble ganske spreke.

UFO-kurven er tommere, men langt i fra tom. Her er det et knippe calorimetry. De er alle strikket i Drops extra fine merino.

De fleste manglet bare en knapp og trådfesting. Rart at den jobben som er enklest og tar kortest tid blir utsatt i det uendelige...

En calorimetry og en stjernehals blir ypperlige julegaver.





3 kommentarer:

  1. Og jeg som i min villfarelse har gått ut fra at kalorimetri hadde med varmeutvikling og måling å gjøre! Så lærte jeg noe nytt i dag også ... :)

    SvarSlett
  2. Du er jammen produktiv! Så mange calorimetriar, eg hadde blitt kjempelei etter nr 2;) Flotte gåver, det er heilt sikkert!

    SvarSlett
  3. Masse flott calorimetriar i glade og fine farger, smarte gaver :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)