onsdag 14. juli 2010

non-stop boller

Den 7. juli hadde vi bakedag her hjemme.
Jeg publiserte for første gang mine non-stop bollerBollene er fryktelig gode selv om de ikke ser så delikate ut.
Kan ikke huske at jeg har sett eller smakt slike boller før. Men plutselig er den noen som "hermer" og ideen min blir kjent. Lurer på om noen mektige herrer leser bloggen min. De har iallefall da vært superraske med lanseringen. I tillegg har de ført ideen min et skritt viderer. For 12 juli lanserer Statoil: Nonstop og daim boller

Jeg har selvsagt stemt på non-stop, og oppfordrer deg til å gjøre det samme. Er ganske sikker på at mine boller er best :-)


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)