søndag 18. juli 2010

vinterstrikk i sommersol

En av rosebuskene som jeg trodde var død kom plutselig med blomst.
Det var nesten et mirakel for planten så virkelig død ut. Nydelig rose
To klematiser som har viklet seg inn i hverandre som to nyforelskede ungdommer. Ser stilig ut når det i et hav av rosa blomster dukker opp en enslig blå. Som barna mine sier en gutt og mange jente blomster.

Etter mye intens jobbing, greide storesøster å fange en gresshoppe.
Den tilbragte en del tid i en pokermon ball. Men fikk ganske godt stell av storesøster, som laget et lite rede. Når den var vist frem til og blitt tatt bilde av, var det på tide og slippe den fri.


Trinemamma bedriver som overskriften sier vinterstrikk i sommersol. Det blir kjedelig på stranden uten litt strikketøy. Men strikketøyet kan ikke være for stort slik at det dekker for mye. Luer har blitt løsningen. Kan strikkes mens jeg holder øye på barna. Disse er strikket av en tråd fabel og en tråd extra fine merino, begge fra drops.




2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:-) Feldmaus er helt nydelig synes jeg, mange av wm-fargene er for sterke for min smak, men denne er fiin! Så koselig det blomstrer hos deg!

    SvarSlett
  2. Småprosjekter på stranden er flott! Det er lite som minner om strandvær her, vi har fått pusset opp og er storfornøyd med det. Ha en flott dag!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)