søndag 8. august 2010

kreativ storesøster

Som mange skolebarn får også storesøster være med på Den Kulturelle skolesekken. Dette spøkelse bilde malte hun da hun var 7 år.
Jeg synes det er utrolig flott og veldig skummelt.
I tillegg skrev hun dette diktet:
På svarte natta kommer det skumle fæle spøkelset.
Stjernen skinne klare på himmelen
og månen skinner også klar på himmelen.
Spøkelset leter etter mennesker som han kan skremme.
Han leter hele natten

Storesøster har lenge mast om at jeg måtte blogge bilde hennes. Hun blir veldig takknemlig for hyggelige kommentarer



5 kommentarer:

  1. Jeg er enig i at spøkelset var en smule nifs ja.. Men diktet var nydelig og det bor nok en liten kunsner i storesøster..

    SvarSlett
  2. Herlig! Morsomt dikt, og stilig spøkelse:)

    SvarSlett
  3. så kreativ storesøster! Morsom bilde og et herlig dikt!

    SvarSlett
  4. Skikkelig skummelt spøkelse! Akkurat passe nifst. ;o)

    SvarSlett
  5. Så artig når ungene er kreative! All ære til storesøstra!

    Kom innom bloggen min og ta imot en utmerkelse for den flotte bloggen din ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)