søndag 22. august 2010

Wollmeise genser

Genseren til storesøster er ferdig!! Jeg har prøvd å ta bilder som kan gjengi fargene nogenlunde, men det er ikke lett. Jeg har brukt Herzblut som bunnfarge. Minze heter den skapeste grønne, den andre er aquarius. Og til slutt har jeg også brukt Lilla Ludmilla
Opprinnelig mønster er en tunika fra Sandnes Garn, hefte mix 1002
Jeg har ikke brukt alle mønster-bordene.
I tillegg er den mye kortere og har fått armer på.
Det gikk ca 250 gram
Her er bare et forsøk på kreativ fotografering :-)

Fornøyd modell. Hun har valgt fargene selv. Og har lovet på tro og ære at hun skal bruke den når den blir tørr. Jeg var litt utålmodig og måtte bare ta bilder i dagslys.
Lurer på om ikke mor også må ha en.....
Hyggelig du titter innom





9 kommentarer:

  1. Dden ble kjempefin! Lekre farger som datteren din har valgt seg! Det er vanskelig å ta bilder som rettferdiggjør de fine fargene i garnet synes jeg! Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
  2. Den ble herlig og fargerik! Og snuppa ser såvisst fornøyd nok ut i allefall=D

    SvarSlett
  3. Nyyydelig!
    Det er herlig med friske farger på klærne. :))

    SvarSlett
  4. Herlige farger! Og plagg de selv har vært med på å utforme har nok større sjanse for å bli brukt.

    SvarSlett
  5. Herlige genser i fantastiske farger! og jenta inni ser fornøyd ut hun også.. =)

    SvarSlett
  6. Nydeleg!! Og ei herleg og fornøyd jente. ;)

    SvarSlett
  7. Flott genser i friske farger. Og det viktigste er jo at frøkna er fornøyd:)

    Hilsen Hanne

    SvarSlett
  8. Denne var stilig! Klart at ho vil bruke denne:)

    SvarSlett
  9. Flott tunika i herlige farger:-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)