tirsdag 21. september 2010

sokker i lange baner

Økt aktivitet på sokkestrikkefronten.... Ja det er snart høst og da må lagrene med sokker fylles.Drops har kommet med nye farger i Fabel. Det hadde jeg gått glipp av. Så da jeg var innom en garnbutikk for å handle nødvendigheter (er jo på garnslankeren som mange andre) og jeg fikk øye på dette sukkertøyet, fikk 2 nøster nytt hjem
Selv om jeg fikk en liten sprekk har jeg vært flink og strikket opp litt "gammelt" garn. Disse parene er i Opal. Jeg har tidligere skrevet at et av Opal- nøstene mine veide en del mindre enn magebeltet skulle tilsi. Jeg har nå veid flere nøster. De fleste er helt OK, men så er det enkelte slenger innimellom, dessverre.

Enda et par med far-sønn sokker. Denne gangen må nok sønnen være mer enn nyfødt da det minste paret er i ca str 28


Og her er mor siste leketøy :-) Og lilla er jo fargen i høst
Storesøster har ønsket seg mobil lenge. Hun arver min gamle slik at vi er sikre på at den ikke blir mistet, rotet bort, glemt eller sånn. Får hun det til skal vi nok heller oppgradere mobilen.




2 kommentarer:

  1. Så mye flotte sokker! Absolutt årstiden for dette nå!

    SvarSlett
  2. Jada! Kjenner til "tiden for raggsokker" - er i full gang selv jeg.
    Startet min blogg for 10 dager siden. Den skal inneholde HÅNDARBEID og Telemarkstrollene jeg lager. Har lagt ut min første GIVE AWAY - får se om noen finner den :)
    Jeg er på bloggtur nå - noterer opp de jeg vil legge meg til som følger på - så skal datteren min lære meg det. Du er notert!!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)