søndag 31. oktober 2010

Strawberry

Jeg lengter etter sommer og jordbærSom trøst har jeg strikket sokker som skal minne meg om sommer og jordbær..
Mønsteret er blueberry waffel socks. Og siden jeg har strikket røde må det jo bli Strawberry waffel socks:-)
Jeg skal kose meg, være varm på bena og tenke på sommer og jordbær.

Det har vært Halloween idag. Vi har delt ut ca 2 kg godteri... Litt vemodig at vi snart skal flytte og at dette var siste Halloween i dette huset.

Idag var det første visning av huset. Og heldigvis for oss var det mange interesserte.




1 kommentar:

  1. Mm, jordbær og fine jordbærsokker! Her var det ingen og ringte på, nesten litt skuffet jeg! Lykke til med visning og salg! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)