søndag 2. januar 2011

En liten årskavalkade

Som vanlig liker jeg godt å strikke litt mindre ting. Da blir jeg fort ferdig. Og det er nesten et umettelig behov for votter, sokker osvEt lite utvalg av de 16 vottene jeg strikket i 2010
I år ble det 18 par sokker. Jeg synes det er mye, for sokker tar litt tid å strikke. Beundrer de som strikker 1 par i uken..


Årets store hit var luer med tilhørende pulsvanter. Det ble hele 10 sett. I tillegg strikket jeg 17 pulsvanter og 24 luer.


Pannebånd ble det 19 av og prinsessekroner 12. Calorimetry strikket jeg 13 stk.
I år forsvant det godt over 18 kg ut fra lageret, men på merkeligvis har det sneket seg inn 17,5 kg nye..
Som seg hør og bør er nyttårsforsettet: Strikke mye, ikke kjøpe så mye garn :-)



8 kommentarer:

  1. Her var det mye fint. Du har hatt et flott hobbyår i 2010 ser jeg. Ønsker deg et godt nytt hobbyår :)

    SvarSlett
  2. Det ble et anseelig antall strikketing i 2010! Masse fint og nyttig. Ønsker deg et godt strikkeår i 2011 også! :)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så flott produksjon :D
    godt nyttår
    /myr

    SvarSlett
  5. Det var en stor og fin årsproduksjon. 18 kg er litt det! *imponert*

    SvarSlett
  6. Så mye flott du har laga i året som gikk!! Godt nytt år til deg, klem fra Elin

    SvarSlett
  7. GOSJ!
    skal si du har vært produktiv!!
    Masse flotte ting du har laget:)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)