fredag 22. april 2011

Påskeforsett.... fortsetter

 Påsken er kommet, og vi har pyntet. Har tatt inn noen grener med syriner. De passet ypperlig til å henge påskepynten på. Det er sommer her i Oslo og man kan se at trærne blir grønnere time for time. Helt utrolig deilig
 Påske forsettene fortsetter.. Til nå er det blitt 10 par votter. Ikke verst! Men når man kan sitte ute i bikini og strikke i slutten av april, så er det bare å nyte.
 Her er noen som har fått seg en runde i vaskemaskinen. Litt ulike størrelser ettersom hvor mye garn jeg hadde. Og til nå har jeg brukt opp mer enn  700 gram :-)
 Disse ble litt retro. Det brune garnet kjøpte jeg for mange år siden, for å bruke som hår og skjegg på noen dukker. Så det garnet er helt sikkert 18 år gammelt. På tide å bli brukt. Hadde jeg brukt rødt i stedet for brunt så hadde vottene blitt skikkelig kvikk-lunsj votter....
På disse strikket jeg vanlig vrangbord for å se hvordan det fungerte. Og det fungerte veldig greit.
Fortsettelse følger....

3 kommentarer:

  1. Nå er jeg enda mer imponert over vottestrikking! TI par, er det virkelig mulig!

    Flott påskepynt også og selv om jeg bor i Oslo, har jeg ikke funnet fram bikinien enda. Det er noe med april, kan strekke meg til en singlet ;)

    Fortsatt god påske! :)

    SvarSlett
  2. Wow så flink du er! Jammen går det unna!

    SvarSlett
  3. Så fine!
    Det der burde jeg også gjort, har ikke akkurat lite tynt ullgarn. Veldig lurt å strikke på denne tida av året, så blir det ikke panikkstrikking når kulda kommer til høsten.

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)