mandag 18. april 2011

Påskeforsett....

 Her må noe gjøres.
Kurven er full av finull. Mye rester men også en del hele nøster.
Tilsammen godt over en kilo.
Skal i løpet av påsken forvandles til noen kule og sikkert mange litt rare votter.
Tror ikke jeg greier å strikke opp alt, men slik er det vel med mange forsetter. Man går ut med store ambisjoner og resultatet blir litt mer så som så.....
 Jeg har hatt en relativt god start. I løpet av helgen har jeg brukt drøye 300 g.
De skal snart bades i vaskemaskinen og bli både penere og mer brukervennlige:-)
Idag prøvde jeg et husmor-tips jeg fant hos emmeline.
Det er ikke ofte Emmeline kommer med husmor-tips, så dette måtte jeg prøve.
Og det fungerte kjempebra. Dusjdørene har ikke sett så fine ut på leenge!
Klutene er kjøpt hos Nille og kostet 49 kroner.
Den gule klutene vasker du med og den blå tørker du med.
 Jeg er nå lykkelig eier av rene og pene dusjdører:-)

3 kommentarer:

  1. Relativt god start?? Jeg synes jeg ser fire par votter jeg! Mer enn jeg har strikket på flere år, så jeg synes det er en strålende start. Flink du! :)

    God påske! :)

    SvarSlett
  2. Finull er et herlig vottegarn! Det er alltid så tilfredsstillende når en får brukt opp litt restegarn. Husmortipset skal jammen prøves ut, for vasking av dusjdører er no herk!

    SvarSlett
  3. De klutene har jeg også, de er knallbra til vindusvask også, har aldri hatt så blanke vinduer jeg :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)