søndag 28. august 2011

Flere halser

 Jeg måtte prøve mønsteret jeg har designet i flere garn kvaliteter.
Både alpakka og merino ull
 Falske fletter er super enkelt og strikke.
Man har to rettmasker, så strikkes den siste masken først og den første masken sist.
Like enkelt som det høres ut som.
Det blir en flott effekt
 Denne halsen er strikket med dobbel tråd Drops Alpakka.
Litt stor til storesøster
Ser ut som den sitter veldig godt
Denne er strikket med enkel tråd.
Her har jeg brukt Drops ekstra fine Merino.
Myk og god :-)

Kanskje jeg må lage mønster....

3 kommentarer:

  1. Fin hals du har desiga! Såg veldig god ut i passformen.

    SvarSlett
  2. De ser veldig gode og behagelige ut! Du må nok lage mønster ja ;)

    SvarSlett
  3. Finfine halser! *venter på oppskrift* ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)