mandag 13. februar 2012

Morsdag :-)

 I går ble jeg vekket av to spente barn.
De hadde dratt sin far med på nærmeste handlesenter, dagen før.
For da skulle handles gave til mor
Storesøster bestemte blomstene,
som var helt utrolig nydelig
 Garnet var det lillebror som bestemte,
litt fordi storesøster var på do.
Gave til mamma er lett: du ønsker deg jo bare garn!

Lillebror er svaksynt og liker defor sterke farger.
De ser han godt.
Han har ønsket seg lue i den grønne.
Hos garndamen hadde de også en genser han ønsker seg.
Mariusgenser med Space Invaders.
Ikke umulig at det blir en slik etterhvert :-)
Små gutter og jenter smelter lett et mammahjerte.

I morgen er det Valentindagen.
Lillebror på snart 8, har kjæreste.
Hun får en sprettball med teksten:
Til verdens søteste jente:-)



2 kommentarer:

  1. Koselig at ungene så gjerne ville gi deg noe på morsdagen da! Og de har jo virkelig skjønt hva som gjør deg glad:-)Min 6-åring begynte å gråte på fredag kveld fordi han ikke hadde laget morsdagskort på skolen (hadde sikkert gjort noe morsommere i stedet..) og det var veldig vanskelig å trøste han. Han sa til pappaen da han prøvde å si at han heller ikke hadde kjøpt noe til mammaen sin at "men pappa, du er ikke like glad i mammaen din som jeg er i min!!". Det var jo søtt sagt da, smelt:-) Men jeg fikk jo blomster og sjokolade fra dem, så da var kortet glemt hos han også. Ha en fortsatt fin uke, hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  2. Åååå, så koseleg! Dette smelter nok eit mammahjerte, ja. Koseleg når dei sjølv finn ut at dei vil kjøpe garn til deg og i tillegg kjem med ønskjer om kva dei vil ha. Herleg! Nydeleg bukett og. Ønskjer deg ein fin kveld.

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)