mandag 19. mars 2012

babykjole

 For en tid tilbake kjøpte jeg rosa Lanett på tilbud.
Denne rosa fargen har ganske mye gult i seg,
og derfor er jeg ikke overbegeistret,
den blir for orange
 Fikk en ide til mønster på babykjole.
Det måtte jeg bare teste.
Jeg ville bruke det garnet jeg ikke var overbegeistre for,
da gjorde de ikke så mye om prosjektet ikke var vellykket
Kjolen fungerer passe.
Akkurat som ansiktsuttykket på dukken.
Det er rom for forbedringer, men ellers er den ikke så verst


Ha en god og kreativ vår uke :-)


4 kommentarer:

  1. søt kjole og ikke så helt ulik den jeg nettopp har blogget om:)

    SvarSlett
  2. Fine kjoler du har strikket!!

    SvarSlett
  3. Så fin! Hadde vært spennende å se den på en ordentlig baby, tror det blir så fint fall i denne :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)