mandag 26. mars 2012

Flere vinterferie votter

 Selv om vinterferien er over forlengst,
og våren er kommet til østlandet
kan man jo strikke votter
 Lima fra Drops som består både av ull og alpakka
er ypperlig garn å strikke av.
Spent på hvordan vottene oppfører seg etter hardhendt bruk.
 Måtte bare prøve ulike fargekombinasjoner.
Beige er ikke en farge som jeg strikker mye av.
Bruker mest av den kalde fargeskalaen som blått og grått osv
Underlig at man strikker mest i de fargene som man passer selv,
selv om noen andre skal bruke vottene.
Vottene blir tykke og faste pga mønsteret, og det liker jeg
Mønster: Eget
Garn: Lima fra Drops
Pinne : 3,5

Da er jeg klar til neste snøfall :-)

9 kommentarer:

  1. Flotte votter! Enkel og klassisk design, da er det lettere å kombinere med andre plagg.

    SvarSlett
  2. Kjempefine votter du har strikket, og fine farger. :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine votter!
    Mønsteret ditt er så flott :)

    klem

    SvarSlett
  4. Så flotte votter du har laget, nydelige fargekombinasjoner.

    SvarSlett
  5. Flotte vottepar du har strikket. Selv strikker jeg lue og votter nå, for det blir nok vinter igjen!!

    SvarSlett
  6. Så fine votter du har laget!

    Det er rart det der med farger ja, det er så mye lettere å strikke i farger som man liker selv ;)

    SvarSlett
  7. Bloggjubileet er trukket, og du er en av vinnerne! (Strikkebok + mønsterhefte, ekstrapremie) Send en mail med adresse til meretemonster@gmail.com for å få pakke i posten.

    SvarSlett
  8. Nydelige votter du har strikka!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)