tirsdag 31. juli 2012

Striper i vannkanten

I påske kjøpte jeg 3,2 kg Ask fra Hillesvåg. Mye av det er med på hytta.
Jeg er både i stripe og votte modus :-) Skal ikke se bort fra at majoriteten av garnet ender opp som tovede votter

- Posted using BlogPress from my iPad


Garnet er veldig godt og strikke av og fargene er flotte. Noen litt mer spreke enn andre.
Votter strikker jeg en del av. Er veldig glad i prosjekter som ikke tar for lang tid, for jeg er litt utålmodig. Dessuten om sommeren kan ikke prosjektene være for store, de må for all del ikke dekke for mye av en strikkende kropp i tilfelle sol, eller....

2 kommentarer:

  1. Så fine votter :) Tovede votter er jo genialt! Både som gaver og til eget bruk. Og striper er fine greier... Hilsen en med sterk fargemønsterskrekk... :)

    SvarSlett
  2. Disse var superfine - striper, I love it!!!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)