lørdag 27. oktober 2012

Calorimetry

 Det nærmer seg julemesse tid med stormskritt.
Da er det bare og sette på et ekstra gir på strikkepinnene.
 Akkurat nå er det Calorimetry som er under produksjon.
Calorimetry er et pannebånd som er bredt i pannen og smalt i nakken.
Mønsteret finne du vet å google Calorimetry.
 Jeg hadde litt flaks på torsdag.
Da var jeg innom Tiger, som er svenskenes svar på Søstrene Grene.
For de som er i Oslo så ligger den i Arkaden.
Der hadde de poser med knapper enten blå/grønn
eller rosa/orange.
De kostet ikke mer enn 20 kroner for en pose og det kan vi like
 
Tror det blir ganske så stilig med knapp
 i en frisk kontrast farge på Clorimetry-ene.
 
 
Har også kjøpt meg makrolinse til Nikon kameraet mitt.
Og jeg håper du er enig at det blir bra bilder :-)

3 kommentarer:

  1. Kjekt med knappekupp - man får aldri nok :)

    SvarSlett
  2. Veldig klare og fine bilder.
    Calorimetry er fine og praktiske for jenter med hestehale og selger bra på julemesse:-)

    SvarSlett
  3. så mye fint du har strikket. Liker disse hårbåndene veldig godt, tror gjerne de blir fine med kontrastknapper! Fine farger. Godt knappetips, takker :O)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)