fredag 28. desember 2012

Romjuls-sysler

 Sømsenteret i Akersgt i Oslo hadde sin årlige adventskalender
med daglige tilbud.
Søndag 16 des var det 30% på alt garn.
Jeg hadde egentlig feber, men er man garnavhengig....
Så jeg slepte meg av gårde og fikk fylt et par pose :-)
 Jeg tok med meg noen nøster med Pt2 
som viste seg å være fargene fra Jul i Blåfjell.
Ekspeditrisen lurt på hvor jeg hadde funnet dem, 
for de hadde en egen hylle med Pt2 til halvpris.
For å gjøre en lang historie kort.
Nå har de veldig lite igjen av garnet til halvpris,
for det ble med meg hjem !!

Tovede votter til neste års julemesse er allerede i produksjon 

Håper du har en produktiv romjul :-)

1 kommentar:

  1. Det er nesten så jeg er glad for at jeg ikke visste om den julekalenderen. Jeg har akkurat veid garnet mitt, og jeg har visst nok, men mye fint du har fått med deg fra butikken. Ha en fortsatt fin romjul! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)