torsdag 10. januar 2013

Baby cupcakes

 En god kollega kjøpte en tid tilbake 2 cupcakeluer 
til tvilling barnebarna.
Mamma til tvillingen som er svensk,
 har hatt med både luer og tvillinger til Sverige.
Svensker liker også cupcakeluer
 Jeg fikk bestilling på cupcake lue str ca nyfødt- 6 mnd.
Hvor stort er egentlig en nyfødt.....
Jeg jobber i helsevesenet og vet at variasjonen er stor :-)
 Det endte med at jeg strikket to luer
Begge er strikket i dobbel babymerino fra Drops.
og pinne 4.
Den ene har jeg lagt opp 64 masker og på den andre 72
 Luen med 60 masker ble nok ganske nyfødt + litt til
mens den med 72 masker passer til 6-12 mnd.
Det er så utrolig koselig og strikke slike småting,
og så går det så fort :-)
Ble de ikke nusselige ....

Takk for at du titter innom bloggen min !

3 kommentarer:

  1. Kjempesøte luer, så morsom idé med muffinsluer.
    Nina :O)

    SvarSlett
  2. Aldeles nusselige ble de! ♥ Så morsomt med de rosa spiralene oppover :) Og du, de bebisene er alltid mindre enn man tror!

    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)