onsdag 30. januar 2013

Wanna be FWSS lue :-)

 FWSS luene har vært kjempepopulær denne sesongen.
FWSS er et norsk design merket som står for
FallWinterSpringSummer.
Som den fashionistaen jeg er måtte den på pinnene
 Jeg har brukt tynn alpakka og Sky begge fra Du Store Alpakka
Sky var utrolig mykt og deilig,
og siden jeg fant den i en lekker burgunder farge
så måtte jeg kjøpe.
 Burgunder er også sesongens farge, 
så jeg er virkelig en fashionista :-)
Storesøster måtte også ha !!
 Modelloppdrag/ fotoseshion er gjennomført.
Blir nok aldri noen toppmodell.
Med mine 157cm er jeg altfor kort i følge datteren i huset :-)
Harde fakta: pinne 3,5
100 masker
Tynn alpakka og Sky
Strikke langt nok og felt av

Jammen er det snart helg igjen :-)

5 kommentarer:

  1. Fine luer! Jeg har også en på pinnene, skal tro når min blir ferdig...
    Ha en fiiin helg!

    SvarSlett
  2. Nydelige luer! Dere kledde fargen godt begge to :) Spørs om jeg må på husfliden og få tak i dette garnet...

    SvarSlett
  3. Så fine dere er. Har strikket et par jeg også og de er helt nydelige å ha på hodet:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin lue, og superfin farge! Takk for at du deler inspirasjon og oppskrift. Ha en fin kveld! Hilsen Ingrid :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)