fredag 22. mars 2013

Da kan påskeferien starte !!!

 Da er påskeferien i gang
Og jeg skal ikke kjede meg selv om det blir storby påske.
Barna planlegger aktiviteter som aking, kino,ski osv
og mamma legger til for egen del: Strikking
 holstgarn.dk hadde/har tilbud på Holst Supersoft Uld
et garn som jeg ikke har prøvd, 
men som jeg har lest mye positiv omtale av.
Det var blaabaerlina som ledet meg ut i fristelsen
og som må ta en stor del av skylden for garnkjøpet :-)
 Jeg bestilte i 2 omganger slik at jeg har fått 20 nøster
men allikevel holdt meg innenfor tollgrensen.
 Har såvidt  begynt og strikke på en genser.
Og jeg liker garnet veldig godt så langt.
Fargene er utgåtte, slik at de selger ut restene,
litt synd for de er lekre
Gir meg en skikkelig vår følelse 

Nå er det rødt i glasset og lyseblått på pinnene
Kan ikke bli bedre......


9 kommentarer:

  1. Herlig, dette garnet blir så deilig etter vask! :-)

    SvarSlett
  2. Det garnet ser herlig ut! Og fargene, de minner om sukkertøy, altså til å spise opp! Flotte bilder!

    Kos deg med rødt i glasset og steikking! Det er en fin kvelds- og påskeaktivitet! Koselig!

    God påske!

    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  3. det var eg ikkje klar over at Holst hadde utgående garn, -men det er ordna no :o)
    Har litt liggande som eg ikkje har fått begynnt på, gleder meg eg og :o) Lykke til med prosjekta dine, -ser du og har kasta deg over Lene H.S. sitt nye hefte, -sååå mykje fint! Har strikka både bella og Lillies topp, og ny Lillies er på pinnane. Og blir nok en Bella til etter det :o) God påske!

    SvarSlett
  4. Helig garn du skal strikke med i påsken.
    Tusen takk for boka som kom idag. Det var mye fint å strikke her. Begynner kanskje på teppet, som da blir gave til et høstbarn.
    Ha en flott påske.

    SvarSlett
    Svar
    1. Bokstaven R ble ikke med i det første ordet. Men det skal være - Herlig garn..

      Slett
  5. Hihi, så koselig med maaaange fine nøster i Holst!
    Tar gjerne på meg skylden for dette :o)))
    Kos deg med bystrikkepåske, hørtes
    ikke dumt ut altså!

    SvarSlett
  6. Så nydelige farger!

    God påske :)

    SvarSlett
  7. Herlige farger! Disse blir det mye kos med! Jeg er nesten litt skrekkslagen over at jeg klarte å stå imot da jeg leste om disse nøstene inne hos Blåbærlina, hihi.

    Var selvfølgelig inne på nettbutikken og tittet, men med en litt sånn 'du har nok garn for de neste 10 årene i hylla' tanke i hodet...haha. Seier til meg der.

    Ha ei superfin påskeuke!

    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)