lørdag 2. mars 2013

O`Lykke

 I dag var jeg innom Tjorven Garn på Majorstuen, 
for å høre om de hadde fått inn mønsterhefte Babystrik på pinde 3
av Lene Holme Samsøe.
Og det hadde de!
HVILKEN LYKKE
 Jeg ble kjempeglad og kjente at nå var helgen reddet :-)
Lene Holme Samsøe er yndlings strikkedesignere min,
og boken er full av lekre oppskrifter
 Jeg har 3 nøster med Geils Tynd Ull som skal ble en søt kjole/ tunika
Fargen er spettet med rosa, brun og orange.
Tror det skal bli lekkert
 Ikke så lett farge å ta bilde av , men bildet over er det beste.
Så nå blir det VM og strikketøy = KOS
Siden vi feiret bursdagen til lillebror som nå er 9 år
med å invitere hele klassen i går
så kan jeg med god samvittighet synke ned i sofaen,
glemme uferdige prosjekter
starte et nytt, fordi jeg fortjener det :-)

Ha en strikkende helg :-)

7 kommentarer:

  1. Så bra de hadde den! :) Her går det i mariusgenser til meg selv, og et påbegynt babyteppe til tanteungen som ventes :)

    SvarSlett
  2. Så heldig du var! Den ser kjempefin ut:-) Vel fortjent med sofastrikking i dag, en bursdag kan være slitsomt det. Her har jeg vært først på skogtur og så på ultrakort skitur på dårlig føre, og nå synes jeg at jeg fortjener å strikke videre på mars-sokken jeg begynte på i morges:-)

    SvarSlett
  3. Den boken bestillte jeg fra Danmark i dag! Gleder meg:-)

    SvarSlett
  4. Hmm.. nå har jeg hørt så mye bra om denne boka (hefte?) at jeg tror jeg må gå til anskaffelse selv ;) Kjenner igjen følelsen av lykke over at du får tak i noe etterlengtet, og over å kunne kose deg med strikketøyet med god samvittighet. Ikke noe bedre enn det!

    God helg videre!

    SvarSlett
  5. Ååå, nå synes jeg at ALLE kjøper det heftet! Jeg har ikke kikket på det ennå, men begynner å lure på om jeg må ut på shopping igjen.
    Klart du fortjener det! Kos deg! :)

    SvarSlett
  6. Det heftet er virkelig den store snakkisen i strikkebloggverdenen om dagen:-) Og det skjønner jeg godt for det er utrolig mye fint i det! Er selv straks ferdig med en Bellavest til tantebarnet.

    Kos deg ned velfortjent nytt strikketøy:-)

    SvarSlett
  7. Herlig å starte på nytt prosjekt! Skjønner godt at det fristet:) likte den med "fordi jeg fortjener det":) god helg:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)