søndag 23. juni 2013

Gøyere med gulv vasking....

 Skulle tro jeg hadde sluttet å strikke
med så lav aktivitet på bloggen.
Det har jeg ikke :-)
Men når man er med å arrangerer Nordisk kongress for bioingeniører
og tiden ellers fylles med skole- og korps avslutninger osv
så har det blitt mindre tid til bloggen.

 Strikket ferdig i dag en gulv klut.
Den er strikket av årgangsgarn
Solberg Terne, garn jeg arvet etter min mor
da hun skulle flytte fra hus til leilighet.
Garnet har jeg strikket flere grytekluter av
og nå en gulvklut av siste resten
 Fargen er nydelig blå og passet perfekt til den blå bøtten min.
Har strikket med dobbel tråd, så kluten med tykk og god.
75 m, pinne 4 og rillestrikking
har vært deilig pausestrikking i alt som må ordnes
Er ikke så veldig glad i å vaske,
men glad i å ha det rent.... så da må man.

Huset lukter deilig rent
kluten er testet og funnet absolutt veldig bra.
Og snart er det ferie!!
Kan ikke bli bedre

3 kommentarer:

  1. Strikket gulvklut...!
    Ja, du har eksklusiv smak :)
    Men helt sikkert en god klut, ja.

    SvarSlett
  2. Den var ny. Selvprodusert gulvklut. Nesten så en blir godt humør av å vaske da.
    Klem

    SvarSlett
  3. Flink - flink - og så kreativ :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)