fredag 12. juli 2013

Klar for vinteren

 Jeg kjøpte en god del Drops Loves You#2
da det ble lansert sist vinter.
Nå var det på tide og bruke de siste restene.
Og siden jeg ofte har strikket luer med falske fletter,
så hadde jeg lyst til å prøve med samme modell, nytt garn og tykkere pinner
 Garnet er mykt og deilig
og forhåpentligvis passe til formålet.
Luene ble litt baggy og veldig fine
 Det går så fort på pinne nr 6
så det ble minst en lue per kveld.
Slike raske prosjekter styrker stikkeselvtilliten,
og gir en følelse av at jeg er en superstrikker 
som bruker opp mer enn 100 g på en kveld :-)
Ingen dum bivirkning
Luen sitter fint på og er kule, men det ble ingen modell bilder
for i følge lillebror:
 Luen er kul, men du er ikke så kul med den på mamma :-)
Han kan få sagt det den lille herremannen 

3 kommentarer:

  1. Veldig kjekt med prosjekter som går fort unna! Fine luer :)

    God sommer fortsatt!

    SvarSlett
  2. Så flotte luer! Veldig artig å strikke småplagg som går unna i en fei! :) Disse blir gode og varme til binteren! :)

    SvarSlett
  3. Nydelige luer! Sikkert fin på også, uansett hva han sier...;-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)