søndag 9. februar 2014

jakke til storesøster

 Tidligere i fjor høst havnet jeg på lagersalget til Tjorven Garn
Det var helt vilt
med mange garngærne damer.
Jeg fikk grabbet til meg 12 nøster med Lana Grossa Fauna
i en lekker blå farge.
En farge som storesøster likte veldig :-)
 Hun ønsket seg en jakke med lommer
som ikke skulle være sydd på fra utsiden.
 Storesøster fikk velge knapper selv
i mors store utvalg.
Hun er ganske konservativ i knappevalg :-)
(jeg så for meg noe mer sprelsk og fargeglade)
Vi er iallefall veldig fornøyde begge to
Fakta: 12 nøster Lana Grossa Fauna
Pinne : nr 6
Perlestrikket

Hyggelig at du titter innom til tross for at det er lenge siden siste innlegg
Det var ifjor!!
Men med ny jobb og sivilstatus som alenemor
(og jeg er veldig fornøyd med begge deler)
så har ikke tiden strukket til.
Jeg har allerede noen flere innlegg klare... plutselig tilbake :-)

1 kommentar:

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)